"böyle buluşmalarda her zaman daha hüzünlü düşünceler düşer aklımıza;geçmişimize, gençliğimize,hayatımızdaki değişikliklere, bu gece aramızda olmayan, özlediğimiz yüzlere ilişkin düşünceler.Geride bıraktığımız hayat pek çok hüzünlü anıyla doludur;eğer kafamızı sürekli bunlara takacak olursak,hayattakiler arasındaki işlerimizi sürdürecek cesareti bulamayız kendimizde.Hepimizin ister istemez çetin bir uğraş vermemizi gerektiren sorumlulukları,gönül bağları var bu hayatta.