Oğuzhan KAYA

Oğuzhan KAYA
@ahbeozi
@ahbeozi·
·
sabitlendi
Özlem
Şurama batan, diyor şair; şurama batan Özlem demeselerdi, bıçak derdim' Cemal Süreya
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Oğuzhan KAYA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
13 günde okudu
·
2025 3. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
bir his olsaydım mutlu geçirilen günün sonunda hüzünle baş başa eve dönmek olurdum
“Bak dinle beni” dedi Furi. “Sana hiçbir zaman gül bahçesi vaad etmedim ben…”
Sayfa 121 - Metis·Kitabı okudu