r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

r a b i a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
38 günde okudu
·
2023 3. kitabı
M. Kemal Sayar
8.3/10 · 3.419 okunma
"Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir umut var.."
Nereye saklansak beyhude. Hangi kovuğa, hangi servete, hangi makama gizlensek boş. "Sonunda o kaçıp durduğunuz ölüm gelip sizi bulacaktır."
Ölüm bizi hayata değer vermeyi öğretir. Sevdiklerimize insanlara canlılara değer vermeyi öğretir. Rikkat sahibi olmayı öğretir