r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

r a b i a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
38 günde okudu
·
2023 3. kitabı
M. Kemal Sayar
8.3/10 · 3.415 okunma
"Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir umut var.."
Nereye saklansak beyhude. Hangi kovuğa, hangi servete, hangi makama gizlensek boş. "Sonunda o kaçıp durduğunuz ölüm gelip sizi bulacaktır."
Ölüm bizi hayata değer vermeyi öğretir. Sevdiklerimize insanlara canlılara değer vermeyi öğretir. Rikkat sahibi olmayı öğretir