r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
Bazı insanlar vardır, daha ilk karşılaşmada ona ısınır, güven ve sempati duyarsınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hür yaşamaya alışan köleliğe kolay kolay alışamaz.

r a b i a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
7 günde okudu
·
2022 9. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.2/10 · 11,6bin okunma
Allahım, ben yok olamam! Her şey olurum, yok olamam. Parça parça doğranabilirim. Nokta nokta lekelere dönebilirim. Tütün gibi kurtulabilir, ince ince kıyılır, bir çubuğa doldurulur, içilir, havaya savrulabilirim. Fakat yok olamam. Madem ki, bu kadar korkuyorum, yok olamam. Eczahane camekanlarında, ispirto dolu bir kavanoz içinde, düşürülmüş bir çocuk ölüsü gibi, yumruk kadar bir et parçası inebilir, bir şişeye hapsedilebilirim... Fakat şişenin camından yine dışarıyı seyreder, önümden geçenleri görür, kendimi bilir duyar, kneidmi ve Allahımı düşünebilirim. Razı değilim Allahım! Yok olmaya, kalmamaya, gelmemiş olmaya, mevcut olmamaya razı değilim...