r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
Puan vermedi·160 syf.··
2022 6. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Mart 2022 23:23
Kitap müthiş bir geç kalış hikayesi diyebilirim. Bazen Vecdi'nin yerinde olup her şeyi söylemek istedim bazen Hüsam'ın yerinde olup net olmak istedim bazen de Nigar'ın yerinde olup açık sözlü olmak istedim çünkü onun sevgisini gizlemesi Vecdi'ye umut verdi. Acaba Nigar beni seviyor mu? Acaba benimle evlenmek istiyor mu?.. Ama her şeyden önce Vecdi'nin geç kalması üzerine bir kitap. Gururuna yenik düşüyor her seferinde Vecdi. Sonra kendi elleriyle sevdiği kadını en yakın arkadaşına teslim ediyor. Bunun hüznünü de yıllarca üzerinden atamıyor. Kitap da bu hüznün günlük hali...
Bir Ölünün DefteriHalid Ziya Uşaklıgil · Özgür Yayınları · 20052,198 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

r a b i a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
9 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
8/10 · 2.198 okunma
Hani ey gözyaşım akmayacaktın..
Alıntı
Herkes kendine ait bir telaşı yaşıyordu.
Hiçbir duygu gerçeklik barındırmaz, tüm hissettiklerimiz sadece bir yanılsamadan ibarettir.