r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
En silik düşmanıdır insanın sessizliksizlik.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bildiğim her şeyden sorumlu olmazsam, nasıl hak edebilirim yaşamayı?
Tek tek kendi yazgımızı mı yaşayacağız, yoksa yazgılarımızın toplamından her birimize düşen parçayı mı yaşayacağız?

r a b i a

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
5 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Adem Güneş
7.9/10 · 2.504 okunma
Kendinizi beğenmenin kibir olmadığını bilin... Kibir başkalarını beğenmemektir... Kendinizi olduğunuz gibi kabul edin ve barışın kendinizle... Takı takın... Güzel giyinin... Kendinizi süslemekten keyif alın... Bunu çevreniz hak etmiyor diye düşünerek ertelemeyin, kendiniz zarif bir kişiliğe taşımaya söz verin...
Psikoloji