r a b i a

r a b i a
@ahestebeste
Kendi halimizdeyiz
Bizleri ahirete hazırladıkları ölçüde ilişkilerimize değer vermeliyiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatı tecrübe edeceğiz,kariyerimiz,akademik başarılarımız ve yaşadığımız bir takım zorluklar olacak. Bunların hepsi başımıza gelecek. Ancak mevzunun özü nedir? Bunların tamamı"geçici" dir. Hepsi geçicidir.
Din
Sen yokken gözlerimde tipi vardı;gülmedim
Endamına bakarken esrarını özlerim Her gece gözlerinle kapanıyor gözlerim
Sen hazanı bilmeyen bir baharın, bil de git Ağlayan yüreğime bir defacık gül de git