lavinia

lavinia
@ahlaviniam
@ahlaviniam·
·
sabitlendi
"İyi bir şey yolunu kaybedip istemeden sana gelmişse, geceleyin bir yolunu bulup kaçacaktır mutlaka. Seni tanırım ben..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Senin bakışın sayesinde yaşıyordum... Bu iyi değildi, ne benim için, ne de senin için'
Sayfa 254

lavinia

, bir kitap okudu
10/10
·687 syf.·
Beğendi
·
351 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma
Yüzündeki hüzünden hoşlanmadım. Kaçmadan ya da ihanet etmeden önce insanın yüzüne çöreklenen hüzündür bu. İnsanı satmadan önce duyulan bir hüzün
''Kuşkusuz çoğu kez ben de kelimelerimle seni incitmişimdir...''