lavinia

lavinia
@ahlaviniam
'Senin bakışın sayesinde yaşıyordum... Bu iyi değildi, ne benim için, ne de senin için'
Sayfa 254
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzündeki hüzünden hoşlanmadım. Kaçmadan ya da ihanet etmeden önce insanın yüzüne çöreklenen hüzündür bu. İnsanı satmadan önce duyulan bir hüzün
''Kuşkusuz çoğu kez ben de kelimelerimle seni incitmişimdir...''
Sabahları beraber uyanırdık ben senden önce kalkardım senin uyuyuşunu izlerdim sonra sen uyanırdın, bana gülümserdin.
'Neden böyle güzelsin hala? Yoksa... Ele avuca sığmayan ölüm mü aşık oldu sana?'