Yazarın okuduğum ilk kitabı ancak son olmayacak belli ki.Normalde öyküler bana kısa gelir uzun uzun okumak isterim. Ama bu kitabı bir öırpıda okudum birbirinden bağımsız ama bağımlılık yapan öyküler. Merakla diğer kitaba başlıyorum.
Hepimizin mahallesinde karşılaştığı özellikle 90’larda çocuk olanların ve sokak kültürü bilenlerin gülümseyerek okuyacağı kafa boşaltmalık kitap. Liseden arkadaşlar sırada bekler ️