Yekta Kopan’nın ilk okuduğum romanıydı. Neden bu kadar geç kalmışım diye kendime kızdım. Kitaptaki kurgu çok güzel geçmişten alıntılar yaparak devam ediyor. Bu kitanım sonunu tahmin ettim diyorsunuz ancak süpriz sonla bitiyor. Günümüz kişisel gelişimlerine öyle güzel atıflarda bulunuyor ki farkında olmadan aydınlanıyorsunuz ve hatta şu sıralar çok popüler olan kişisel deneyimlerini paylaştıklarını sunun yazarlara ayrı bir gözle bakıyorsunuz. Şimdiden diğer kitaplarını okumak için heycanlanıyorum. Mutlaka okuyun okutturun.