anlatımı biraz garip ama öznur un kalemi harika fakat bazı betimlemeler beni sıktı onun dışnda gayet hoş biraz bad boy god girl gibi ama klişe değil
spoiler
saçma bitti
hayatımda okudugum en güzel kitapardan biri olabilir
august'un iyimserliği falan çok hoş
üstüne üstlük sadece bir karakterin değil bir çok karakterin ağzından anlatıyor bence yeni bir küçük prens ölmeden önce okumanız gerek
Allah'ım ben hayatımda böyle berbat bir kitap görmedim. Kadını aşağılayan sadece cinsel obje olarak gösteren bir kitap. Kötü alışkanlıkları da teşvik ediyor. Bence tam bir ergen kitabı hatta bazı ergenlere bile saçma gelebilir. Kitabı okumak için ıqnuzun 0'ın altında olması gerekir
Mine SOTA'dan harika bir kitap daha. Ne diyebilirim ki. Mine sota bana okumayı sevdiren harika yazarlardan biridir. Readingslump a harika geliyor. başucu kitaplarım arasında
Annemin zoruyla okuduğum ama daha sonra devamını okumak istediğim bir kitap.
şu anda Şamanın Yükselişi adlı devam kitabını okumak istiyor ve devamını da sabırsızlıkla bekliyorum
Şamanın DoğuşuAdnan Kurt · Lina Basın Yayın Dağıtım · 2010237 okunma