Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü... Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. 'Nerde kaldın' ayazını değil, 'hoş geldin' iyiliğini.
Bizi ne çok şey yaralıyor!..
"Dua edin," derken dua edilmeyecek olduğunu bilmek mi, "Dualar müşterek," cevabını aldığımızda duaya iştirak etmeyeceğimizin farkında olmak mı kanatıyor!