Bugün kardeşimin karnesini almak için okuduğu liseye gittim. Mezun olduğumdan beri liselilerle hiç biraraya gelmemiştim. Bugün orada yaşadığım tamamen hayal kırıklığıydı. Gençler o kadar kötü bir haldeydi ki. Genç kızların, erkeklerin ağızlarında küfürler, giydikleri kıyafetler ki kıyafet demeye bin şahit. Bir de İstiklal Marşı'nın okunacağı zamana denk geldim. Çoğu sırf İstiklal Marşı okunacak diye koşa koşa çıktı okulun bahçesinden, marşı okumak bittikten sonra tekrar geri girdiler bahçeye. Söylenecek çok şey var da, gerisini size bırakıyorum.