ODTÜ - BÖTE birinci sınıf öğrencisiyim.
Ne yazık ki uzun bir dönem kitap okumaktan uzak kaldım. Şu aralar kitap okumayı challenge haline getirmiş durumdayım.
"Yarım yamalak asarlar, ölecek gibi oldu mu indirirler. Kendi gözleri önünde dilim dilim doğrarlar. Ardından bağırsaklarını söküp, içini boşaltıp mahkuma bunları göstere göstere yakarlar. Sonra kafasını uçurur, bedenini dörde bölerler. İşte vatana ihanetin cezası."
Ömer keşke bu tembellik ve iradesizlikten nasıl kurtulacağımızı da anlatsaydın. Benimle aynı karaktere sahip olman Sabahattin Ali'ye hayranlığımı kanıtlar nitelikte...