Fedya

Fedya
@aishalin
Burayı notluk olarak kullanıyorum, saygılar.
“Bu gözlerde nasıl tanrısallaştırıldığını görebilseydin keşke, bundan böyle senin o sık sık itibarsızlaştırılan isminin bir kere bile anıldığını duymak istemiyorum!”
Sayfa 41·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayat nasıl da olağanüstü şekilde dramatik! Harry, bütün bunları bir kitapta okusam herhalde ağlardım. Şimdiyse gerçekten yaşandığı, üstelik benim başıma geldiği halde gözyaşı dökemeyecek kadar hayranlık uyandırıcı geliyor."
Sayfa 94·Kitabı okudu
"İyi tesir diye bir şey yoktur, Mr. Gray. Tüm tesirler ahlaksızdır; bilimsel açıdan ahlaksız." "Niçin?" Çünkü birisi üzerinde tesir bırakmak ona kendi ruhundan vermek demektir. O kişi artık kendi doğal düşünceleriyle düşünmez, kendi doğal tutkularıyla yanmaz. Erdemleri sahiciliğini yitirir. Günahları -eğer günah diye bir şey varsa- ödünç alınmıştır. O kişi bir başkasına ait müziğin yankısı, onun için yazılmamış bir rolün oyuncusu haline gelir..."
Sayfa 34·Kitabı okudu
… Orada öylece oturmak ve kilisede dua eden yaşlı bir kadın gibi dualar mırıldanmak ve sonra yine, olmadığını bildiğiniz merhametli bir Tanrıya karşı yumruğunu sıkmak… Anlıyor musunuz bunu? Bunu anlıyor musunuz? …
Sayfa 46·Kitabı okudu
Bir kitabın satırları gevezelik yaparak önümden geçenlerin belli belirsiz gölgeleri altında silinip gidiyordu.
Sayfa 2·Kitabı okudu