"İyi tesir diye bir şey yoktur, Mr. Gray. Tüm tesirler ahlaksızdır; bilimsel açıdan ahlaksız."
"Niçin?"
Çünkü birisi üzerinde tesir bırakmak ona kendi ruhundan vermek demektir. O kişi artık kendi doğal düşünceleriyle düşünmez, kendi doğal tutkularıyla yanmaz. Erdemleri sahiciliğini yitirir. Günahları -eğer günah diye bir şey varsa- ödünç alınmıştır. O kişi bir başkasına ait müziğin yankısı, onun için yazılmamış bir rolün oyuncusu haline gelir..."