Ahsen

Ahsen
Arkadaşım sayesinde kitap okumaya yeniden başladım:)
En yüksek dağlar nereden çıkıyor? Bir zamanlar bunu sorardım. Öğrendim ki en yüksek dağlar denizden çıkıyor. Bunun belgesi, onun kayalarında ve zirvelerinde yazılıdır. En yüksek şey, en derin şeyden çıkmalıdır.
Reklam
Dipte bir yerde karanlığa gömüldü. Tek bildiği buydu. Koyu karanlığın içindeydi. Ve bunu kavradığı anda da bu kavrayışı sona erdi.
İnsana göre maymun nedir? Gülünecek veya acı bir utanç verecek bir şey. İşte insan da "insanüstü"ne göre böyle olmalıdır. Gülünecek veya acı bir utanç verecek bir şey!
İlişkiler son kullanma tarihleri üstlerinde yazılı olarak gelmeliydi ki insan ne zaman tadının kaçacağını bilip vaktinde bırakabilsin.
"Öyleyse gerçek felsefeci olanlar kimlerdir?" -"Gerçek olanı bulmayı isteyenler," dedim.
Reklam