Yarını kontrol altında tutmanın tek yolu bu gün içinden geçilen zamana el koymakdır. Elimizde olan tek şey , her an kayıp giden, uçucu ve tutulamayan zamandır.
Peki içimizden birisi malını , parasını yahut bir eşyasını bir başkasına verdiyinde kendini alacaklı sayarken, yerine konması asla mümkün olmayacak zamanı vermekte neden bu kadar cömert ve savungandır?