📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neşe bulaşıdır falan diyorlar.Yalan.Neşe kolonya gibi bir şey.Dökünüyorsun,o an ferahlıyorsun.Sonra uçup gidiyor burnundan,elinden,üzerinden.Kasvet öyle değil ama zamk gibi,bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Olmadı olamadık gitti. Anlatamadım ya da istediğin gibi olmadı. Olamadım. Bir çift mum, yüreğimde yer eden emeğin var ve en güzeli bir çift göz var gecelerimi süsleyen. Olmasan da var. Olamasan da var
Vicdanım var. Yüreğim var. Gönlüm var