Birçok kişinin Hz.İsa'nın en büyük vaazı olarak tanımladığı konuşmasından, "sevginin karşılaşacağı en büyük zorluklar" adını verdiğim şu sözleri okudum:
"Beni işitenlere söylüyorum: Düşmanınızı sevin, sizden nefret edenlere iyilik yapın, size beddua edenlere siz hayır duasında bulunun, size kötü davrananlar için siz dua edin... Başkalarına size davranılmasını istediğiniz gibi davranın. Sadece sizi sevenleri sevmenizin ne kıymeti var? Kendilerini sevenleri günahkarlar da sever."