Ben ne yaptım? Kimse de uyarmadı beni.
İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı...
Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka
ne işe yarıyor ki ?
Olanağı olsa da insanların yürekleri
konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu.
Aklı silmeli insan ilişkilerinden.
Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı
biliyorum ya...
Şükrü Erbaş
Heyvên binere kul û halên min,
Bajar digiri ji derd û xemên min
yarê li kuyi binêr halên min
Hivron digiri ji derd û xemên xwe
Ey ay, bak halime ve yaralarıma
şehir ağlıyor derdime gamıma
Yarim nerdesin, gör halimi
Dolunay ağlıyor, kendi derdine gamına