e e

e e
@aksayakonankus
-şöyle böyle-
bazen her şeyi anlayabildiğimi sanıyorum. her şey normal gelmeye başlıyor. bu beni korkutuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
umutsuzluk içinde, "gerçekten her şey bitti mi?" diye düşündü. "geri dönülemez biçimde mi yok olup gitti her şey? acaba bir denemeye daha girişilemez mi?"
Sayfa 450
ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...
Sayfa 342
"madem ben henüz dışarı çıkamıyorum, bari bahar içeri gelsin."