Aleyna Burunsuz

Reklam
Hayatımın, hatta yaşadığım ömrün en güzel karşılığını aldığım dönemi yaşıyorum. Mutluluktan ağlıyorum, hemde şarıl şarıl. Gururdan, huzurdan, ışıktan, yansıtabildiğimden. Bunları sadece kendi benliğimle yaşarken oluşturmuş olmak. Bir kaç ay önce muhteşem bir kadınla tanışmıştım. Çok güzel konular belirlemiştik. Sonra ben bu yoğunluğun arasında mart ayında atölyeleri ayarlamayı görüşmeye gitmek için kafamda bir zaman planlamıştım. Bana bugün bir mail geldi, koşuşturma arasında göz gezdirdim sadece. Az önce bir daha baktım "olduğun ilgi ve paylaştığın konu başlıkları için çok çok teşekkürler.. İyi ki Varsın!" diye başlayan bir mail, devamında öz farkındalık, öz şevkat, ilişkilerde var olmak, ilişkilerdeki kendi benliğin gibi bir sürü güzel başlıklı atölyeler. Son zamanlardaki, iletişimdeki rahatlığım, tanımadığım insanlardan aldığım bir sürü güzel geri dönüşler. Bu maili okumadan bir kaç dakika önce aldım en son böyle güzel bir geri dönüşü. Belki de adımlarımı ilk defa bu kadar yere basar hissediyorum. Artık korkuları, adım atmadan tam olma ihtiyacını, daha bir sürü şeyi bırakıp koşma zamanı. Allahım hayatın bu kadar içinde olabildiğim için sana şükürler olsun,

Aleyna Burunsuz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·413 syf.·
2025 7. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.9/10 · 56,1bin okunma
Hallederim, o zaman düşünürüm dediğim günler geldi çattı. 40 gündür bu kaygıyı yaşamamak hiç durmuyordum, bir sayfa kitap dahi akıtamıyorum. Koşuşturdukça geçiştirebiliyordum da. Bugün, yarınla yüzleşmeye başlamadan dinleneceğim diye erken geldim. Kaygıdan, korkudan, stresten, egzamadan uyuyamıyorum. Hiç sorun değil; fakat kendimle, ışıklarla, olmayan adım sesleriyle savaşıyorum. Bu gerginlikle bir kaç haftadır yastığa kafamı artık tükendiğim noktada koyup, her gün iliklerimde hissettiğim yatağımın güzelliğini bile hissetmiyormuşum. Kendimi pamuklara sarıp üzerimden yük almam gerekiyorken, tüm vücudum yara içinde bana cildiye yolu gösteriyor. Daha tuhaf olanı, en son egzamayı seneler önce çıkarmışken, bu yoğunluktan istediğim an çıkabileceğimi biliyorken neden bu tepki? Bu günlerde etrafımda becerikliyim,beceriksizim dalgası geçerken şu saatte ya hiç birini beceremezsem kaygısı yaşamak, çarpıntımın beynimdeki bomba sesleri ile değişmesi. 4 ay, hallederim değil mi?