Kerim'in ve Murat'ın davası için çabalamasını ve çabalarından sonra sonuç alamadığı için hüznünü, İlhan'ın yalnızlığını ve ailesi içinde bir aidiyet hissetmeyip onlardan oldukça farklı olduğunu ve dahasını çok derinden hissettiğim bir kitap oldu. Gençliğinde sahip olunan yüce ideallerin para, mal, mülk, makam ve mevki karşısında nasıl evrildiğini, davaların nasıl öksüz kaldığını, makam ve mevki sahiplerinin sırtlarında zamanla davaların nasıl yüke dönüştüğünü olay örgüsü içinde gözler önüne seren güzel bir kitap. Severek okudum sizlere de tavsiye ederim.