Eserde kahramanın yaşamış olduğu acıları çok derinden hissettim, içimi buruk bir hüzün kapladı. Acaba onu ne bekliyor neler olacak diyerek merakla okuduğum bir kitap oldu. Ve Sen Kuş Olur Gidersin devamının nasıl olduğunu merak ettiğim, sonunda bazı açık kapılar bırakan bir eser oldu benim için. Hüzünlü ama güzel bir kitaptı. Okumadıysanız eğer tavsiye ederim.