"Berlin'de yalnızsınız değil mi?" dedi.
"Ne gibi?"
"Yani...Yalnız işte...Kimsesiz...Ruhen yalnız...Nasıl söyleyeyim...Öyle bir haliniz var ki..."
"Anlıyorum,anlıyorum... Tamamen yalnızım...Ama Berlin'de değil...Bütün dünyada yalnızım...Küçükten beri..."
"Ben de yalnızım..." dedi.
...
"Boğulacak kadar yalnızım..."