Bu hüzünlü kitap beni mahvetse de aslında hayatta bildiğim şeylerin üstüne çift dikiş atmamı düşündürdü. Ama mutlu bi günümde okumamam gerekiyormuş okuyacaklara tavsiye ediyorum hahahahaha çok mutlu zamanınızda okumayınız
Kesinlikle sevdim buna eminim ama ara ara kitap da koptum genelde bu durumlarda bırakırdım okumayı ama böyle bi şeytan tüyü vardı bu kitapda hahahahah genel anlamda güzel ve farklıydı farklı olması beni içine çekti hayal ettirmesi de gayet yerindeydi
Yazardan da görüleceği üzere şaşırtmayan bi fevkaladelik söz konusu ankara da olan olaylar bana tabi ayrı sempatik gelmiyor değil bi oturuşta kafa yormadan ve içimde huzur hissederek okuduğum kitap terapi de gibi hissettiriyor ve hayatın o yoğun akışından bana mola veriyor işte tam bu his bu yazar ve kitaplarında mümkün
İnanılmaz huzur doldum ve içinde yaşadım resmen herkese tavsiye ettiğim çok çok güzel bi kitap küçük ve umutsuz çocuğun o huzur dolu anlara şahit olabilmesi ve kendi dünyasını değiştirmesi harika