Bu ülke parmaklıkların ardına tıktığı 'suçlular'ın muhafazasına milyonlarca dolar harcamakta; yine de suç oranında ve sayısında bir azalma yok. Şüphesiz mevcut koşullar, kanunların yetersizliğinden kaynaklanmıyor! Suçların yüzde doksanı, kökü ekonomik eşitsizliğimizden beslenen düzen suçları. O zaman bunun böyle devam etmesini istemiyorsak ortalıkta suçtan eser bırakmamak için her elektrik direğini darağacına mı çevirelim? Kalıtımdan gelen suçlar herhalde kesinlikle yasalarla iyileşemez. Şüphesiz bugün bile bazı suçlu eğilimlerin en iyi modern yöntemlerle kendi isteğimize ve hepsinden önce de insanlara daha derinden, onları anlayarak, onlara hassasiyetle ve dostça yaklaşılarak ortadan kaldırılabildiğini öğreniyoruz.
Ben inanıyorum, hatta aslında biliyorum ki, insanın düşündükleri ve yaptıkları iyi ve güzel olan ne varsa bunların hepsi hükümetlere rağmen vardır, onlar sayesinde değil.