📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fazlasıyla erkeksi bir kadın anlatılmış. Ben romanı bir yerden sonra bir kenara atmayı düşündüm. İnat edip sonuna kadar geldim. Garibime giden bu kadar çok beğenilmesi... Bende mi bir sorun var anlamıyorum. İnsanı edebiyattan soğutur...
Lenin'in hayatının bir dönemi ele alınmış. Ama ben pek ılınamadım kitaba. Okurken bana bayağı sıkıcı geldi. İnsan bir olayı anlatırken daha sürükleyici hale getirebilir.