İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşamda olmazdı.insan unutmadan hayatını sürdüremez.
Yazarın okuduğum diğer kitaplarına göre hikaye biraz daha yavaş tempoda ilerleyen ve konu olarak da yüzeysel kalmıştı. Karakterler hikayeden çok kolayca eksilebiliyor yada kolayca hikayaye girebiliyordu en sevmediğim kısmı buydu. Kısacası kurgu bence zayıf kalmıştı...
Taş MeclisiJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20189,7bin okunma