Ali Asaf

Ali Asaf
@aliasafdayi
Hakkımda hiçbir şey bilmen eline birşey geçmez.
"Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır. Çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür."
Reklam
...Senin karnın doyuyor diye bütün canlıların tok olduğunu mu sanıyorsun?
Bir süre sonra gözyaşları akamaz olur, insanın içi de dışı da kururmuş. İstese de ağlayamazmış artık.
Sayfa 27
Keşke birkaç dakikayı ipek mendillere sarıp saklasaydım
İnsanlık, belki de en sonunda en başında olduğundan daha düşük bir seviyede olacaktır. Gelecek geçmişi peşinden sürükler durur.
Reklam