Gözlerim bir yandan gündüzü sarmalar
Bir yanda geceyi çağırır
-Yorgunluğun bir ağ gibi üzerime gerildiği gecelerde
Düşündüğüm ne çok şey vardı
Neden boyunbağı takmadığımı düşünürdüm
Bir sevgilim olmadığını sonra
Hep kendimizden konuşacaktık belki
Bana pop müziğinin inceliklerinden söz edecekti
İnanmayacaktım...