Büyük usta şu satırları yazmış
"Öyle günler gördüm ki tabanca şakağimda
Tasarladım aydınlık dünyayı bırakmayı
Gönlüm acıklı buldu, en ateşli cağımda
Sönük bir yıldız gibi boşluklara akmayı
Tabancanın namlusu ısındı yanağımda
Parmağım istemedi tetiğini çekmeyi "
Belki de bugünleri görüp
"Bir gün kadrim bilinirse
İsmim ağza alınırsa
Yerim soran bulunursa
Benim meskenin dağlardır" demiş.
Yorumsuz