"Bir kelebek hiçbir zaman yalnız değildir. Yalnız olmadığı için yalnız değildir,demiyorum.Yalnız olduğunu bilmediği için yalnız değildir, diyorum. "
Rasim Özdenören
İbni Sina insanda biri bilen ve diğeri yapan olmak üzere iki yönün bulunduğunu ve mutluluğunun formülünün bu iki yönün birlikte Kemal'e erdirilmesinden geçtiğini söyler.