Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem... Özdemir Asaf
Ara sıra geliyorsun aklıma, banane diyorum. Benim derdim yeter bana , bana ne! Alıştım mi yokluğuna? Vaz mı geçiyorum , varlığından? Tedirginim aslında , ya başkasını seversem ? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem!!!🌙🌼 Özdemir Asaf
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün batımlarını tek başıma izlemeye alıştım. Yine de içimde, o renklerin bir gün senin gözlerinde de yankı bulmasını bekleyen sessiz bir umut var. 🌷🤍 Günün en sevdiğim saatleri... 🫠 #izmitayaklariminaltinda
Bir zamanlar kendimi Bulunmaz Hint kumaşı sanmıştım. Kaç metredir benim yokluğum? Benden daha çok var sanmıştım. Benim yokluğumdan dünyaya Bir elbise çıkar sanmıştım. Dünyanın çıplaklığına bakmaya utanmadan Sonunda ben de alıştım. Ah.. dedim sonra, Ah! Didem Madak
Şiir
“Her yeni gün umutla geleceksin sanırdım böyle böyle gölgene razı oldum, alıştım ben annem hariç sevdiğim her şeyde yanıldım..”
1000Kitap
ben yalnızlığa alıştım bunu sıradan biriyle bozamam