10/10
·400 syf.··
2026 53. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2026 03:12
Selamlarrr Bu seriyi ve serinin evrenini okumayı çok seviyorum. Aksi gibi serinin yeterince abartılmadığını da düşünüyorum, lütfen biraz abartır mısınız? Serinin ilk kitabı bana dil olarak bir tık ağır gelmişti ama yazım diline alıştıktan sonra oluşturulan evrene hayran kalmıştım. Serinin ikinci kitabında ise bu zorluğu hiç yaşamadım desem yeridir. Kitabı elime aldığımdan itibaren evren beni direkt içine çekti. Ve bence birinci kitaba nazaran daha fazla olay yaşadık. Şimdi bildiğiniz üzere serinin ilk kitabındaki beşli ekip (Beau-Dante-Lunu-Arm-Hodbin) kitabın sonunda o ulaşmak istedikleri Gizliman adı verilen yere ulaşmışlardı. Ama onların beklemediği şey ise Arm' ın babasının başının bir mızrakta asılı olmasıydı. Hiç bilmedikleri bir adaya adım atan beşlimiz ilk başta hapsedilmeyle sınanırlar. Bu aşamayı geçtikten sonra o diyarın gençleriyle birlikte, geçmeleri istenen sınavlar vardır. Bu beş gencin geldiği yerdeki gibi bu diyarda da kast sistemi mevcuttur. Ama işleyişleri bir tık daha farklıdır. Geçebilecekleri bu sınavlar sonucunda ya Hiç ya da Giz kast sınıfına ait olacaklardır.(soylular ve köleler olarak da düşünebiliriz bunu) Sınavların başladığı süreçte adanın kendi çocukları da dahil olmak üzere pek çok vahşet ve kayıp yaşanır. Özellikle son sınav Allahım psikolojim bozuldu resmen kan gövdeyi götürüyor tabiri o son sınav için geçerliydi.Ama yazar bu sahneleri öyle gerçekçi yazmış ki kitaba kilitlenip kalıyorsunuz okurken. Özellikle kitabın finaline doğru ters köşe yaşadığım karakterler oldu. İyi olanlar kötü, kötü olanlar iyi çıktı, ağzım açık kaldı hiç beklemediğim kişiler çıktı çünkü. Bu kitapta Hodbin ve Lunu ikilisini çok severek okudum. İlk kitaptan beri bu ikisini zaten çok seviyorum. İki karakter de birbirine o kadar benziyorlar ki bu kitapta bunu bir
Hainin Mührü 2Övgü Deveci Safi · Dokuz Yayınları · 2025267 okunma
10/10
·304 syf.··
2026 25. kitabı
Arkadaşlarrrrrr daha yeni bitirdim ama şoktayımmmm. Allahım ben ne okudum öyle. Sonunu hiç öyle beklemiyordum neyse şimdi konusunu anlatayım. Bizim 19 yaşında Yeliz adında bir kızımız var. Kız bir gün garip bir olay yaşıyor. Garip olay dediğimde Eniştesi ve halası disardayken onları evde görüyorrr. Neyse onun qrdından böyle garip korkunç olaylar olmaya devam ediyor. Bu kızda mahvoluyor. Yemek yiyemiyor, girmesi gereken sınava giremiyor çünkü bu olqylar yüzünden çalışmayı bıraktı. Neyse bundan kurtulmak için bir hocamsı bir şeye gidiyor ama ondan sonra her şey daha çok artıyor Buradan sonrası spoi Biz öğreniyoruz ki aslında halası, eniştesi, gittiği hoca, en yakın arkadaşı ve sevdiği adam ona parası için bu oyunu oynamışlar. Ona ilaçlar içirmişler sırf onları görsün diye. Ayrıca sevdiği adam bir oyuncu ve evliymiş. Benim başım eğilmedi, koptu Serhan. Allah belanı versin. Ama sonunda kız yine görmeye devam etti son diyordu ama devam etmeli. Bayıldım okuyun okutturun arkadaşlarrrr.
Duygu ve Düşünce
Senin YüzündenR. İdeli · Artemis Yayınları · 2025481 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gy3
10/10
·400 syf.··
2026 3. kitabı
Gümüş Yürek 3 tek kelimeyle harika bir kitaptı. İkinci kitaptan kat kat daha güzeldi Zaina'nın tekrar gelmesi hem Eira ve Marlo'ya hemde biz okuyuculara çok iyi geldi bence. Maça ve Bast'ın sahneleri çok iyiydi. Özellikle Bast hakkında pek çok şey öğreniyoruz bu kitapta. Kesinlikle okuyunn. Ben bu seriyi en baştan tekrar okuyacağım. Çünkü Damla o kadar güzel yazıyor ki insana yetmiyor. SPOİLER!!! ALLAHIM ÇOK ŞÜKÜR NOS GERİ GELDİ YA ÇOK MUTLU OLDUMMM. Tek ihtiyacımız Tiwazmış ya o olmasaydı ne yapardık bilmiyorum. Nos'un hikayeye tekrar eklenmesi çok güzeldi ortama biraz yabancıydı ama onlardan biriydi. Sonunda Eira'ya verdiği sözü tuttu ve o portreyi çizdi. Nos'u okumayı çok özlemişim.
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025305 okunma
Puan vermedi·604 syf.··
2026 55. kitabı
·
596 günde okudu
·
Okunma: 25 Mayıs 2026 00:00
Ankara Üniversitesi İlahiyat fakültesi serüveninin sonuna doğru yaklaşırken ilk Kur'an dersinde başladığımız hatmimiz bugün itibariyle bitti. Elhamdülillah. Her sayfasında öyle emek var ki. Şu sayfası bu sayfası. Siz okurken çocuk uyudu sayfası. Hamza kıraati halef rivayeti sayfası. Bu hayatta Allah'tan istemek diye bir şey var ve ben o hakkımın hepsini Allah'ım kitabını bana sevdir derken kullanmışım. Net. Hep sevdim. Okumayı söktüğüm günden beri okuyabilmeyi sevdim. Kitapları çok sevdim. Ama iş kainat kitabına bir türlü gelemedi. Gelmiyordu. Tamam dedim her şeyin bir yolu var ve ben o yolu bulamıyorum. Okumasını öğrendim ama sevmesini öğrenemedim. Onu öğrenemedikçe de daha kötü hissettim. Peki dedim bunun da okulunu görelim. Kimse bilmese inanmasa Allah biliyor. Sırf bu kitabı öğrenirim umuduyla gidip çok safça ilahiyat fakültesine yazıldım. Bunu böyle yazınca bana da inandırıcı gelmiyor ama inanç benim içimdeydi. Ne olursa olsun kaybolmadı. I oldu beter hissettim. II oldu acaba dedim ama yine o sevgiyi bulamadım. Ama III. sefer öyle birini tanıdım ki. IV. lütuf olur artık diyerek vedalaştığımı hatırlıyorum Akif hocamla. Kur'an IV seçerken hiç ümidim olmadan, zihnime o gelmeyecek blokları göndererek devam ettim. Bir baktım Âkif king. Allahım dedim gerçekten sen bir şeyi canı gönülden isteyince veriyorsun ama ben istemeyi bilmiyorum. Çok mutlu oldum. Oluyorum hâlâ. Gelmezse çok üzülüyorum ama kırılmıyorum. Çünkü biliyorum ki çok daha önemli bir sözü var. Verilmiş bir söz. Dersin önünde tuttuğu için değil. Şu ana kadar yapması gereken ders sayısını çoktan aştı bile. Gün aşırı ders yaptığı zaman kalbim mutluluktan resmen çatlıyor. Ben bir insana bağlanacak biri değilimdir öyle. Âkif hocanın aurası kesinlikle Kur'andan geliyor. O kadar doğal bir hali var ki. O kadar
Din
Kur'an'ı KerimKolektif · Seda Yayınları · 20152,991 okunma
10/10
·344 syf.·
2026 27. kitabı
Bu kitap şimdiye kadar okuduğum en ağır kitap olabilir. Hiçbir kitabı okurken bu kadar zorlanmamıştım. Her insan bunca acıyı, işkenceyi okumağı kaldıramaz diye düşünüyorum. Çok fazla tetikleyici ünsür var ve çok fazla acı çekdiriyor. Kızın başına gelenleri tüm bedenimde hissediyordum sanki. Şuana kadar okuduğum hem en ağır hem de en iyi dark romance oldu. Kitabın konusu önceden biliyorsunuz diye düşünüyorum, o yüzden anlatmağa gerek yok ama ana karakter kızın yaşadıklarının bir kısmını anlatmak istiyorum. Aslında SPOİLER uyarısı koymam lazım ama koymamam sizin yararınıza olur diye düşünüyorum. Az sonra yazacağım birkaç cümle ağır gelebilir, mideniz bulanabilir ama bunlar kızın yaşadıklarının sadece kısa özeti. Unutmayın kitap boyunca bu gibi kötü anları daha detaylı bir şekilde okuyacaksınız, şimdiden uyarı vereyim dedim. **Kızın ismi Tasmin. Ama maalesef kötü anlara şahit olan o acıları çeken Tasmin değil, Pim ya da Pimlico. Kızı sanki satılık m*l gibi pazara çıkardıktan sonra satın alan ş*refsiz p*ç 2 yıl boyunca kızı kendi çıkarları için kullandı. 2 yıl her gün kıza defalarca t*cavüz ediyor, kız karşı çıkdığında ise yumruklarını ya da daha fazla acı verecek iş*ence aletlerini dahil ediyordu. 2 yıl boyunca tamamile savunmasız kalsın diye kızın asla kıyafet giymesine izin vermemiş, üstelik kızın odasına rahatça girsin diye kapıyı yerinden koparmış. Hatta bu ş*refsizin kendisi gibi ş*refsiz 3 arkadaşı da istediği zaman kızın odasına rahat giribiliyor ve kıza istediklerini etmekte özgürler. Allahım okurken de şuan bunları yazarak anlatırken de çıldırıyorum. Hatta öyle bir şey okudum ki birgün arkadaşlarından biri gelmemiş kız iyi bari 4 kişi yerine 3 kişi olucak diye az da olsa içi rahatlıyor, şaka gibi gerçekten. Ve kızın sol elini ve sağ bacağını
PenniesPepper Winters · Pukka Yayınları · 2024617 okunma
Elzem : Leyla Gecesi 🩷
10/10
·480 syf.··
2026 53. kitabı
Selam canlarım Ben geldim ve sizlere yine ve yeniden o kadar güzel bir bebek getirdim kiiii Canım Hümeyra’mın kaleminden Elzem: Leyla Gecesi ile geldim ve resmen bayıldım Hemen kısacık konusundan bahsedeyim Leyla Kırşan ablasının vefatından sonra annesini yalnız bırakmamak için öğretmenliğine ara verip tamamen ona destek olan genç bir kızdır. Annesine adeta bir kol kanat geren Leyla, kendi hayatını geri plana atmıştır. Bir gün annesinin evlilik konusunu açmasıyla hayatı değişir. Annesinin kendisine evlenmesi için söylediği kişi ise mahallede yıllar önce yaşadığı bir ilişkiden sonra kimseyi hayatına almayan Akın Demirdağ’dır Leyla başta bu fikre tamamen karşı çıkar. Böyle bir şeyin olamayacağını düşünür. Ancak arkadaşının evine gittiği bir gün yaşanan tesadüfi karşılaşma her şeyi sarsar Akın’la ilk kez yüz yüze gelir ve düşünceleri yavaş yavaş değişmeye başlar Daha sonra Akın’ın da onunla görüşmek istediğini öğrenmesiyle birlikte bu görücü usulü evlilik sürecine adım atarlar Ama Leyla’nın bilmediği çok büyük bir gerçek vardır Akın zaten yıllardır Leyla’yı sevmektedir Öncelikle hemen canııım Hümeyra’mın kaleminden başlayayım Ama nasıl başlayayım gerçekten o kadar muazzam bir kalemi var ki şu an resmen Hümeyra evrenindeyim Kitaplarıyla yatıp onlarla kalkıyorum Gerçekten bu kitap için çok güzel demek bile hafif kalır. Diğer kitaplarının yeri bende ayrı ama bu kitapta sanki çıta iyice arşa çıkmış Daha da aşağı inmesi imkânsız gibi hissediyorum Kalemi zaten muazzam ama tüm bunların yanında o gelişimi de o kadar güzel hissediliyor ki karakterleri işleyişi, olayların akışı, duyguların verilme şekli resmen okurken evet bu Hümeyra dedirtiyor Ben bu kadının kalemine aşığım gerçekten Kitabın büyüsünden çıkamıyorum. O atmosfer, o akıcılık, o duygular hepsi bir
1000Kitap
Elzem: Leyla GecesiHümeyra · Guardian Yayınları · 2026133 okunma