Bir saat , hastanın bir haftası içinde kısa ama potansiyel olarak güçlü bir zaman dilimidir ve eğer kişi kendiyle ilgili bir şeyler öğrenip değiştirecekse bu , o bir saat içinde olmayacaktır.
(Şahsi düşüncem)
+psikiyatrik açıdan tam bir iyilik hali bence çay demlemeye benzetilmeli. Öncelikle bir olay senin suyunu yavaş yavaş kaynatıcak, sonrasında zihnindeki demlenmeyi , yerine oturmayı , bekleyen düşüncelerle birleşicek. Ve ağır ağır zamanla demlenecek. O yerine oturan düşüncelerle birlikte , senin suyunu kaynatan olaylar tekrar bir araya geldiğinde işte o zaman , seyreyle o mükemmel birleşimi.