📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap gayet güzeldi, verdiği mesajlar da çok yerindeydi bence. Çok uzun sürmedi okumam 1 günde bitirilecek bir kitap. Beni en çok etkileyen kısım yazarların yazma özgürlüklerinin kısıtlandığından bahsedildiği yer oldu. Okuyun okutun. Görüşmek üzere
Şöyle. Kitap Siyah İnci isminde bir atın hayatını anlatıyor. Bence aşırı akıcı ve anlaşılır. Size empatinin kralını yaptırıyor. Çok fazla bahsetmek istemiyorum sürprizi kaçmasın..