Merhabalar , biz "Introbookverts yazarları" olarak okuduğumuz kitaplar ve yazarlar hakkında kendi düşüncelerimizi , araştırmalarımızı ve eleştirilerimizi kendi sitemiz üzerinden paylaşan , okumayı çok seven yazarlarız .
“Cennetteki azizler saflıktan ve güzellikten ayrılabilir miydi? Onların anlatılacak bir yanı yoktu. Ama ya çamurdaki azizler; işte asıl edebi harikalar onlardı. Hayatı yaşamaya asıl değer kılan onlardı.”
"Biz burada hepimiz kendimize ait çukurlarımızı kazıyoruz. Anlamsız hareketler, ilerlemesi olmayan çabalar, hiçbir yere ulaşmayan yürüyüşler... Mükemmel değil mi sence? Hiç kimse yaralanmıyor, hiç kimseye yetişmek gerekmiyor, kimse kimseyi geçmiyor. Zafer yok, yenilgi de yok."