Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
İnsan bu kadar gençken sorunlar gözüne hep çok büyük gibi görünür. Oysa tek bir gülüşlük ömrü vardır hepsinin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seninle sınanmak istemiyorum, Emily. Bir daha seninle sınanmak istemiyorum. Yapabileceklerimin düşüncesi beni bile korkutuyor.
Her şey için kendini suçladığın sürece başkalarını affetmek çok kolaydır.
İnce bir buzun üzerinde yürümeye çalışmak gibiydi gözlerine bakmak. Büyük bir belanın ortasında kalmak gibi, insanı çaresiz bırakıyordu.
Herkeste farklı ve herkeste de aynı bir şey: Tam bir çirkinlik.