Öykü

Öykü
@alwayshappy
DMden sohbet için yazmayın, youtube kanalınızı, seslendirdiğiniz şiirleri de görmek istemiyorum. :)
Oysa bütün katiller, sanıldığının aksine, inançsızlardan değil, fazla inananlardan çıkar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
insanların çoğu aptal olduğu için insanların çoğuna aptal muamelesi yapıyoruz.
Hatırlamak gördüğünü bilmektir. Bilmek, gördüğünü hatırlamaktır. Görmek, hatırlamadan bilmektir.
Sanki bu baktığım an uzadı uzadı veeee anladım ki görmek şimdi bir çeşit hatırlamak olmuş.
Sınanmadığın dertler, deneyim etmediğin acılar üzerinden ahkâm kesmek çok kolaydır. “Buna mı üzülüyorsun!”, “Geçer.”, “Unutursun” ... Tanıdık geldi mi?