“Geçecek, her şey geçer, hepsi geçer. Hatta sonra, çok sonra anılar hükmünü yitirdikten, onu iyice unuttuktan, içindeki acının yerini kocoman bir boşluk aldıktan, keşke geçmeseydi dedikten sonra, keşke acısını bir hastalık gibi yüreğimde taşısaydım, desen bile geçer. Zaman insanla oynamayı seven, hem zalim hem merhametli bir tanrıdır. Ona karşı çıkamazsın, yapman gereken beklemek. Onun derin bir unutuluşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek...”