sep

sep

, bir kitap okudu
8/10
·168 syf.·
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Yekta Kopan
7.9/10 · 1.255 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

sep

, bir kitabı okumaya başladı
Irvin D. Yalom
8/10 · 16,3bin okunma
“Geçecek, her şey geçer, hepsi geçer. Hatta sonra, çok sonra anılar hükmünü yitirdikten, onu iyice unuttuktan, içindeki acının yerini kocoman bir boşluk aldıktan, keşke geçmeseydi dedikten sonra, keşke acısını bir hastalık gibi yüreğimde taşısaydım, desen bile geçer. Zaman insanla oynamayı seven, hem zalim hem merhametli bir tanrıdır. Ona karşı çıkamazsın, yapman gereken beklemek. Onun derin bir unutuluşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek...”
“Yeniden aşık olmak lazım.” “Ama doğru kişiye.”