Amine

Amine
@amineshnn
Hiç.
Belki de sessizlik daha iyi olurdu. Ne var ki sona duyduğum özlemi ifade edebileceğim tek dil buydu.
Sayfa 54 - pinhankitap·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kadının kalbi azalmadan, düşünceye; inceliğinden bir şey kaybetmeden, güce sahip olması ne kadar da güzel.
Ne kadar üzücü, bu kadar dibe batmış bir çağda yaşamak.
Sayfa 59 - Doğu Batı Yayınları·Kitabı okudu
Felsefe
Şarkısını söyle kalbim, bahçelerin hiç, tanımadığım.