sidar

sidar
@anemonsworld
In girum imus nocte et consumimur igni.

sidar

, bir kitap okudu
8/10
·55 syf.·
Beğendi
·
2018 16. kitabı
Halil Cibran
7.5/10 · 85,4bin okunma
Reklam
Puan vermedi·432 syf.··
2018 14. kitabı
Ben hiçbir zaman eşcinsel ilişkiye karşı olmadım. Fakat bu kitabı beğendiğimi söyleyemeyeceğim ne yazık ki. Sanırım Ayşe Kulin'in yazım tarzı bana göre değil. Aşk basitleştirilmiş gibi geldi bana. Sanki her şey oldu bittiye getirilmiş gibiydi. Kitabın üslubu da edebi değildi. Bir günde bile bitirilebilecek bir kitaptı. Hele ki baş karakter, İlhami Bey'den hiç haz etmedim. Ama yine de okunabilir bir kitap.
Edebiyat
Gizli Anların YolcusuAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20199,3bin okunma
Çelişki
Hayat ikilikler içinde geçiyor. Hayat diyorsun, ölüm diyorlar. Yaz diyorsun, kış diyorlar.