sidar

sidar
@anemonsworld
In girum imus nocte et consumimur igni.

sidar

, bir kitap okudu
10/10
·56 syf.·
Beğendi
·
2017 98. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·420 syf.··
Beğendi
·
2017 94. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2017 20:14
Hakan Günday'ın bütün kitaplarını çok severim ama bu kitap tam bir başyapıt. Gazâ'ya yapılanlar... Gazâ'nın yaptıkları... Yazar bütün nefretini kusmuş bu kitapta. Aynı zamanda da bütün umudunu nakletmiş. Okuduğum her sayfada birçok duygu yaşadım. Bazen dehşete düştüm. Bazen mutlu oldum. Bazen üzüldüm. Bazen de o kadar nefret ettim ki kanım bile dondu. Ama size önerim, eğer Hakan Günday'ın başka bir kitabını okumadıysanız bu kitapla başlamayın, derim.
DahaHakan Günday · Doğan Kitap · 202517,1bin okunma

sidar

, bir kitap okudu
10/10
·420 syf.··
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2017 94. kitabı
Hakan Günday
8.6/10 · 17,1bin okunma
Yıllar önce okuduğum işe yaramaz bir kitaptaki tek işe yarar cümle şuydu: İnsanın kullandığı ilk alet, başka bir insandır.
Sayfa 26 - DK·Kitabı okudu