ilyangel

ilyangel
@angelharmony
İhtiyacım olanın insanlar olduğunu söylüyorum ama bana ne faydaları dokundu ki?
Sayfa 347
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Benim hayatımın amacı ne ve onunla ne halt edeceğim? Bilmiyorum ve korkuyorum. Asla istediğim bütün kitapları okuyamayacağım; olmak istediğim bütün insanlar olamayacağım ve yaşamak istediğim bütün hayatları yaşayamayacağım. Kendimi istediğim bütün becerileri edinecek kadar eğitemeyeceğim. Bunları neden istiyorum? Hayatımda mümkün olan zihinsel ve fiziksel tecrübelerin tüm renklerini, tonlarını ve çeşitlerini tatmak ve hissetmek istiyorum. Ve korkunç derecede sınırlıyım.
Sayfa 31
Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, "İyiyim," demenizi beklemeleridir. "Berbat hissediyorum."
Sayfa 183·Kitabı okudu
Edebiyat
Zamanın uçup gittiğini hissediyorum; bu da tutkularımı körüklüyor.
"Herkes kırlara gitmişken geride kalmışım gibi. Issız bırakılmışım, tozluyum, hayal kırıklığına uğramışım."
1000Kitap