Okumam neden bu kadar uzun sürdü? Bahanem yok , çok yavaş ilerliyordu işte. Gerilime doyuran bir eserdi o açıdan beğendim ama sonunu çok farklı hayal ettiğim için nedense hayal kırıklığına uğradım ve şu an kendi kendime isyanlardayım. Kitabı okurken film izliyor gibi oluyorsunuz benim ilk King romanım bu oldu ve mutluyum. Ama filmini izleyip izlememekte kararsızım. :S